7 Mart 2015 Cumartesi

ÇIKIP'TA, GELESİN DİYE ...,

Uzanıverdim, aşkının gönüllü esaretliğinde ..
Albenili mine yeşili göz bebeklerinde, salkım-saçak dağılıp, yitivermişliğimle 
Uzanıverdim, düşlerimin koynuna ..!
Kokuna vurgunluk, sıcaklığına hasretliğimle ...
Düştükçe sen, düş, düş uykularıma .
Uykularımda bile, seni çoğaltmacasına ..
Uzanıverdim, tenimdeki kokun ..
Bedenimdeki, davetkar ve tarifsiz tahrikkar sarı-sıcaklığınla ...
Uzanıverdim, sensiz gecenin koynunda..
Sensiz senliliğimle , düşlerimin koynuna ..
Yastığıma ve ruhuma sinen varlığınla ..
Düş, düş, çoğalarak ..
Çıkıp' ta ,gelesin diye..
Çıkıp' ta, gelesin diye

MuallaSEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
07/03/2015
Saat:20_15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...