21 Aralık 2015 Pazartesi


CAN EVİM'SİN....CAN EVİM ..!

Yaktım, resimlerini ...

Sildim, yazdıklarımı ...

Mühürledim, yüreğime duygularımı ..!

Yırttım mektuplarını .

Ama, yine de atamadım, seni içimden, aklımdan ...

Para etmedi hiç birisi ..

Söz geçiremediğim kalbimin sultanısın, sultanı ...

Yıktıkça yalnızlık cenderesinde kıvrandığım ruhumun duvarlarını ..

Sen çıktın içimden, üstelik çoğalıp ..

Yeniden ve bir daha, bir daha beni, işgal 'de kaplamacasına ..

Gördüm ki, tıpkı bugünüm de olduğu gibi .

Dünümde de beni, sen yutmuşsun aslında ..!

Yüzleştiğim gerçeğin, bana fısıltılarından öğrendim bunları ..

Kazıyıp atmaya çalıştıkça ruhumdan ve dünyamdan seni ..

Sen işlemişsin en derinliklerime dek zerre, zerre, hücre, hücre ..

Benim sandığım ömürde ve hayatta, seni yaşamışım ben, seni daima !

İçimde sevgi, sevgi , aşk, aşk çoğalıp taşan da da, coşan da da, sen varsın ..

İçimin, içime sığmamışlığında ..

Seni, ömrüme, ruhuma, yüreğime kazımacasına sığdırmışlığımda ..

Tepeden tırnağa, sana kesmişliğimde, işgalinde, beni ..

Kıyı-bucak kaplamış sın..

İşlenerek ruhuma nakış, nakış !

Vurgunluğum, müptelalığım, tutkulu duygularımda ..

Volkan, volkan patlamalarımla..

Gittiğim, ağdığım, göçtüğüm hep sensin, sen !

Değil, sıradan bir isim, alelade bir şarkı , 

Yiten bir anı ve gözlerimde kaybolan siluet ..

Sen, zenginliğim de de, yitikliğimde de..

Vazgeçilmezimsin, yeminim sin, 

Ömrümdeki aşkla ve hayatla bozulmayan tek akitsin !

Sen ömrümde, ömrünü yaşatmacasına bağlandığım ...

Varlığım, yaşam kaynağım, umut ışığım ...

Mutluluğumun atlası, hüzünlerimin, sürgünlerimin çölü ...

Aşksın sen , aşksın ... 

Adı üstünde bunun ..!

Ömrümde ömür, yüreğimde çoğalan ışık ,

Gönlümde dal-budak salmacasına büyüyen çınar ..

Ruhumda ve dilimde terennüm, terennüm söylenen ilahi ..

Bozamadığım , bozamayacağım tek yeminsin ..

Sen, bensin, 

Bende ....

Gün vurup, yel savurdukça ...

Halden, hale koyulup ...

Sende eriyip, sende çoğalan, berrak suluğumda sana akan ..

Senin vadine düşen, el değmemiş, en duru çiğ tanesiyim ....

Vadim, yaprağım, daldam, duldamsın ..

Çiğliğimin güzelliğini bana bahşedip, yaşatan aşk toprağım..

Hayat odağım, can evimsin ..

Can evim ... !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Altınoluk / EDREMİT

20/12/2015 

Saat; 23_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...