6 Aralık 2015 Pazar


ŞAKIYORUM, SANA …!

Bu sabahta, sana geldim ...
Pencerene konan, kuş güzelliğinde ..
Şakıdım, sözcük, sözcük adını ve aşkını kainata ..
Koku, koku çoğalmacasına teninde ..
Ve, hele ki de rengarenk ışımacasına, göz bebeklerinde..
Gülüş güzelliği çoğaltarak ….,
Kelebek rengarenkliğinde, albenilerle ..
Bu günde, sana geldim ..
Su duruluğunda, tüneyivererek kirpik uçlarına ..
Titreyen dudaklarındım, solan yüzün, savrulan hülyalı bakışlarındım ..
Ben hepsiydim ..
Sen.. sen ise ..hiç birisi ..
Çünkü, ben sana geldim yürek sevinçlerimle …!
Tünemecesine pencerene ..
Penceren, perden açılmadı ..
Gülüş, gülüş aralanan kapın kilitliydi ..
Çünkü, sen yoktun ..
Binip gitmişliğin le, ölümün o beyaz atlısına ..
Şimdi ben her sabah, pencerendeyim, hala ..
Kanadı kırık, gönlü yaralı serçeliğimle, şakıma, şakıma..
Sana vefa, sana aşk, sana sevgi çoğaltıp ..
Hüzünleri dermecesine ..
Hüzünleri dermecesine ..
Ve, yükleyerek kırık kanatlarıma, sensiz senlilikte, hüzünleri
Uçuyorum, sona kalmış sevdaların yürek sancıları ..
Gönül sızıları ve ruhsal fırtınalarıyla, savrularak ..
Özüm bayvermiyor ..
Hala, mezar taşına konup ta şakımalara ..!
Ondandır ki ..
Baş ucunda olamasam da ..
Elemleri mi sararak, yüreğime,
Şakıyorum sana, o çok sevdiğin söğüt ağacında ...!
Şakıyorum sana, o çok sevdiğin söğüt ağacında ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Ereğli / KONYA

06/12/2015

Saat;09_48

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...