19 Aralık 2015 Cumartesi


KORKULARDA ÖLÜP, ÖLÜP DİRİLMELERİNİZDE ...!

Sabrın örsünde, onurun çekiciyle dövüp .......
Göz yaşı sularımda, su verip çelikleştirdim, irademi ...
Sükûnumu, hıncımda biledim ....
Bana reva görülen talanı, mezalimi
Ne teslimiyetlerde kabul edip ..
Diz çöküp, el-aman diyerek ....
El- etek öptüm , sineme çektim ...!
Nede, acımalarınıza ve sadakalarınıza boyun eğdim ...
Vaka retle yazdım benliğime akı 'da, karayı'da ..
Acıları bal eylemelerde pişirdim, oldum olası ömrümü ve gönlümü ...
Diri, diri topraklara gömmeniz, canımı tenimden almanız ..
Bilesiniz ki zaferinizde değil, kurtuluşunuzda ..!
Ben, her ölümde bin kez doğmacasına, bir kere öldüm ..
Siz korku, korku, evham, evham..
Kuşku, kuşku her gün ölüp, ölüp dirileceksiniz ..
Çünkü, çıkıp, çıkıp geleceğim ...
Gece düşlerinize karaltı, karaltı ..
Kabus, kabus, korku , korku ...
Gündüzlerinize ...
İşkal etmişliğim le ömrünüzü ve aklınızın karanlık sokaklarını ..
İşkillenme, işkillenme, evham, evham yutacağım sizi ..
Baktığınız ayna derinliklerinin sırlarında ...
Gözlerinize, mil çekseniz ...
İnkarlara yeltenseniz de, ben ..
Göz kapaklarınızı delerek, ağacağım ...
Masumiyeti hiç tadamayan o göz bebeklerinizin en derinlerine .
Hiç bilmediğiniz elemleri tadacaksınız..
Katran karası utanç ve vehim girdaplarının derinliklerinde ...
Mağrurlandığınız ve hatta ..
Ben yarattım dediğiniz gurur ve kibir dağlarının ..
Depremlerde un-ufak oluşunda ..
Enkazlarında yutulacaksınız, keşkelerin...
Ve, son pişmanlıklarınızın beyhudeliğin de ..
Ben hiç boyun büküp ..
''-Ben ettim siz etmeyin,el-aman ha . ''dememişken siz canilere .!.
Siz, kapıldığınız korku nöbetlerinde dize, dize tövbeler de ..
Pişmanlıklarınızı kusarak boğulacaksınız ..
O Çıfıt'ı çıkıp, kokuşmuş duygu çürümelerinin ulu orta sergenliğinde .
Adınızdan ve kendinizden emin olmuşçasına, emin olunuz ki ...
Diyetlerinizi ödediğiniz, zaman dehlizlerinin ..
Küf kokan rutubetlerinde ..
Ettiğinizi bulup ..
Yaptığınızı çekerek ..
Ömürlerinizin diyetini ödemelerinizde ..
Gözlerinize ve belleklerinize nakşolduğum bu halimle ...
Çıkıp, çıkıp gelerek veballerinizin, günahlarınızın bedellerini ...
Sabırda, sükûnetle ve kendimden eminliğin vakurluğu ..
Ve, sabiliğin, kirlenmemişliğin ..
İnsanlığın, erdemliliğin bana bahşettiği vakurlukla ..
Gelişlerimde, sizlerin aczini okuyacağım, gözlerinizden ..
Korkularda ölüp, ölüp dirilmelerinizde ....
Bana ettiklerinizin, vebalini çekerken, siz ..!
Ben çoğalacağım, ben, benlik ve bedenlerinizde ..
Korkularınızın kör sancılarının sizi yutmuşluğunda ...
Sükûnumu, hıncım da bilemişliğimle ...!
Sükûnumu, hıncım da bilemişliğimle ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Altınoluk / EDREMİT
19 / 12 / 2015
Saat;16_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...