3 Mart 2021 Çarşamba

 


SUSKUNLUĞUMDA SAKLI, ÇARESİZLİĞİM .....!

 

Siz, insanlara has deyişle .....

'' - Tilkinin, dönüp-dolaşıp, geleceği yerin Kürkçü Dükkanı olacağı ... '' Misali .....

Bir muayenehane, sıklıkla uğramışlığın da ......

Anladığım o ki, bencileyin seninde suskunluğunda saklı, gerçeklerle, çaresizliğin ......

İşin oldukça, yolun düştükçe, geliyorsun .......

Tıpkı, benim gibi sende  derin, derin ve sessizliğin diliyle, bana bakarak .....

Gözlerimizin ve  ruhlarımızın, sessizliğin dili ve sesiyle, konuşup, anlaşmış'lığın da .....

Duvardaki hüzün saçan görselliğim de, bana şiirler okuyorsun ......!

Sen, belki de, duymadığımı sanıp, düşünerek ......

Kanımca, yanılgılar içinde ama bu halimle, haline aldırmadan doğaçlama lığın da dillendiriyor sun, duygularını, dize, dize ....

Benden başka, kimseciklerin duyup-anlamamış'lığında .......!

Sana da, bana baktıkları gibi boş gözlerle .......

<< - LAF OLA BERİ GELE HALLERİNDE . >> Bakmalarına aldırmaman da, ayrıca çok hoşuma gidiyor ve içime işlemeni, hızlandırıyor .....

Hallerimizin böyleliğin de .....

Sen neyi, nasıl sanırsan  veya düşünürsen düşün, önemli değil .......

Gel gör ki ve dahası, bil ki, tüm söylediklerini, duyuyorum, bezime, boyalarıma, çerçeveme  ....

En çokta, içime ve sana hüzünle baktığım gözlerime işlemecesine dek, hem de .......

Hem de, resimliğimde benliğime, gergef gibi nakış, nakış bezenmecesine ........!

Üstelik, paydaşlığı'mızın da, sessizliğimde ve sessizliğimizde gizlenen ......

Hemen, herkesin .....

'' - FRANSIZ KALMIŞLIĞINDA VE BUNUN KEYFİNİ ÇIKARTMIŞLIĞIMIZ DA ...! ''

Tılsımlı hallerimiz de saklı, senin de, benden aşağı kalır halin ve yanın yok, yani ........

Duyduklarımdan, anladığım kadarıyla ....!

Sende haklısın, yanıtsızlığımda duymadığını, bana işlemediğini düşünmekte ......

Ben, duvara ve odaya yayılan hüzünlü yalnızlığım ve sessizliğimde, dediklerini duymakla kalmayıp, anlıyorum da üstelik ......

İşe bak ki, kapı-duvar hallerimde, beni izlerken bilsen neler, neler dillendiriyorum, şu resimliğimde...

Bilesin ki ....

Suskunluğumda saklı, çaresizliğim .....!

SUSKUNLUĞUMDA SAKLI, ÇARESİZLİĞİM .....!

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

03 / 03 / 2021 - ÇARŞAMBA

 

 

 

Saat ; 11_44

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÖNCE, AY ÖPTÜ.. AŞKA HASRET DUDAKLARI... SONRA, ADAM Geceydi ... Ay ışığı göz bebeklerine .. Korkular, yüreğine çöktü ... Ürküten bir masal...