7 Mart 2021 Pazar

 


HEPİNİZ, BENSİNİZ ....

BEN, HEPİNİZ DEYİM ....!
Kiminizin korkularınızın, kiminizin ön yargılarınızın ..
Kiminizin, peşin hükümlerinizin ..
Kimilerinizin de, töre, adet, gelenek denen …
Çürümüş, çağ dışı ve safsata dolu, devinim ve dayatmalardan beslenmişliğinde ..
Dahası, görünürlüğünde de, görünmeyenliğinde de ama en ağır hallerde hissedileniyle ….
İnsanları lime, lime etmenizde, tetiklemelerle linç ettiğiniz, mahalle baskılarıyla ..
Maruz kaldığım saldırı ve talanlarınızla baş edememişliğim de ..
Her birinizin benden, beni ve hayata, insana, güzelliğe dair değerleri horluklarda, hunharca alıp, talan etmişliğiniz de ..
Bedenen, duygusallıkta ve ruhen darmadağın olmuşluğum da ..
Ama her ne hikmetse, hemen her seferinde hep masumiyetinizi ve insanlık adına yaptığınızı dillendirdiğiniz , ceberutluklarda yerle-yeksan oldun ..
Un-ufaklıklarda zerre, zerre oldum ..
Siz çoktunuz, siz egolarınıza ve nefretlerinize, ön yargılarınıza yenilenler güruhuydunuz …
Hele ki de içinizdeki vampirlerle, dilsiz şeytanlıkta iyiliği yok etmelere yeminli ve inadına kararlıydınız ..
Bu hallerinizle, dur-durak bilmeden, yalvarılarıma, iniltilerime, şefkat, merhamet, hoş görü dilenmelerime aldırmamanın da ötesinde ...
Kulaklarınızı tıkayıp, gözlerinizi kapatarak ..
Dilsiz şeytanlığınızın pervasızlığında ve sınır tanımazlığın da, beni linç ettiniz, linç ..
Oysa içinizdeki en masum kadar, masum mu masumdum, bende ..
Ama bunu söylememin, hatta bilmenizin para etmemişliğin de ..
Öfkeniz de yutularak, kininize yenildiniz ..
Beni, yok ettiniz ..
Paçavradan beter olmuşluklar da darmadağınım ..
Hatta yokum, yok …!
Şimdi o kirli ellerinizin, kanıma belenip ……….
Zaten yeteri kadar bile olmayan vicdanlarınızın, tamamen iflas etmişliğin de ..
Beni iğdiş edip, kesip, biçip, döverek, öldürerek yok etmişliğiniz de ..
Ben yokum, yok olmaya belki görünürde, hayatın içinde ve aranızda ..
Ama işin aslı öyle mi ya ?
Beni, ne kadar parçaladınızsa o, kadar çokluğumla ..
Linç etmişliğiniz de elinize, yüzünüze, gözlerinize bulaşmışlığımla …..
Bilesiniz ki, sizden de çok, sizdeyim ..
İçinizdeyim, içinizde ……..
Korku, korku, kabus, kabus, karabasan, karabasan …
Suçluluk duygusu, suçluluk duygusu çoğalmışlığımla ….!
Daha ne diyeyim ?
Kelama ve lafı uzatmaya gerek var mı daha, şunun, şurasında ?
Algılayamasanız, kavrayamasanız ..
Hatta, yadsıma ve yok saymalara yeltenseniz …
Aksini iddia ederek, sözüm ona, kendinizi aklamaya kalksanız da ..
Yüz karalıklarınızda, maskeli balolarda, kendinizi gizleme çabalarınızın iflasında ..
Hasılı …
Yağlı karalıklar ve yaftalarınızla sizdeyim, sizde ..
Hem de, öyle-böyle değil, her geçen zamanla, daha çoğalmacasına ...!
Bakın bana, gözlerinizin önünden kaldırmış lığınız da bile….
Hala mı hala ..
Ömür, ömür, beden, beden utanç, utanç sizdeyim, sizde, çoğalarak ,üstelikte ..!
Şimdi ...
Kulak verin son sözüme ...
İnkarlara yeltenmenizin, nafileliğinde ..
HEPİNİZ, BENSİNİZ .....!
BEN, HEPİNİZ'DEYİM .....!
BEN, HEPİNİZ'DEYİM .....!
Sandığınızın aksine, yok edeceğinize, çoğaltmışlığınızla ...
Sizdeyim, sizde .........
Hepiniz'deyim, hepinizde ....!
HEPİNİZ, BENSİNİZ .....!
BEN, HEPİNİZ'DEYİM .....!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Immenstaad / Almanya
24 / 09 / 2017
Saat : 00_34

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...