2 Mart 2021 Salı

 


SEMAN BENİM, IŞIL, IŞIL KANDİLLERİ, YILDIZLARI, SEN ......!

 

 

 

Gecenin lacivert atlasına serpilen, semanın kandillerine bakarken, yaşadığım ruh hallerinde ......

Bakıyorum, gözlerine, kendimden geçmecesine, dalıp, dalıp gitmecesine ...

Öyle bir an oluyor ki, göz bebeklerin, o albeni sağanağı, yıldızlar misali, çoğalıyor, çoğalıyor !

Zerreciklere bölünmecesine, gözlerindeki her bir yıldız da, kopuyorum adeta dünyadan ve kendimden ..

Göz bebeklerinden fışkıran, ışıltılı bakışların, yıldızımsı parıltıların içinde, geçiyorum ben, benden .....!

İşte o an, anlıyor, fark ediyorum, kafama dank ediyor, niye sana erişemeyişim .....!

Çünkü, uzak alemlerin ve  kapanmaz aralıkların, coğrafyaların, taraflarıyız ....

Göz bebeklerim deki hazzı ve senleliği yitirmemek için, değil gözlerimi kapatmak, göz kırpmalara bile, korkuyorum ......

Düş gibi güzel ve düş gibi erişilmezliğinde, içimde çoğalan yıldızlar küme'sisin, sen ......

Birde çok, çokta, sayılamayacak kadar fazla ve hesaplanamayacak kadar ırağız, birbirimize, vesselam ..

Seni yitirme korkusuyla, gözlerimi kırpmaktan imtina edecek kadar bendeliğinle ve sendeliğimle çoğalıyorum .....

Senin ışıltınla dolu parıltılar saçan, her bir yıldızda, bana benden de yakınlığınla, çoğalıyorsun, yıldız, yıldız, gönül semamın derinliklerinde ......

Buysa sevda, sevdalıyım sana .....

Arzdan, arşa uzanıp, yıldız, yıldız çoğalmacasına, gözlerime ve içime dolmuşluğun la ....

Gözlerime ve içime dolmuşluğun la, seman benim, ışıl, ışıl kandilleri, yıldızları, sen ......!

Seman benim, ışıl, ışıl kandilleri, yıldızları, sen .....!

 

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

28 / 02 / 2021- PAZAR

 

 

 

Saat ; 21_21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...