23 Nisan 2022 Cumartesi

ADIMIN, DOKUZA ÇIKIP, SEKİZE İNMEMİŞLİĞİNDE ...... SEKİZE İNMEMİŞLİĞİNDE .......! Diyenler, asla sebepsiz, durduk yerde, hele, hele de, laf ola beri gele hallerinde dememiş, hak edenlikle ve doğruluğunda, isabetle demişler .... << - ADIN ÇIKACAĞINA, CANIN ÇIKSIN '' Derken .... Benim halimde, ömrümün makus menkıbesinin böylesine '' - Rüzgar eken, fırtına biçer '' Olup, çıkan, sözle, hallerden de beterliği ile, berbat'tan da kötülüğünde ....... Karadan da, kara, kesilmişliğinde .....! İnsanlığa ve hayata mal olmuş bu veciz sözde de dillendirilen hale uygunluk da ki, ruh halim ve ömrüm le ...... Kim bilir, belki de, doğdum, doğalıdır ... Ama, böyle kesin olamasam da, eminim ki ...... Ben, beni bildim, bileli ........ Denecek kadar, netlik ve eskilik de, olmacasına, böyle mi böyle .......! Yerimde olup, düşünün bir an, empati yaparak ...... Değil, eksilip, yitmesi ..... İçimde var olmakla kalmayıp, geçirdiğim her yeni günle rüzgarlığı misli, misli artarak, kasırgaya dönmüşlüğün de .....! Attığım her adım, geçirdiğim her gün ve her nereye gidersem gideyim, bulunduğum coğrafya ya, kendimi, beraberinde de ...... İçimdeki o, hiç dinmeyen rüzgarı götürmüşlüğüm de ..... Kendi rüzgarım'la, kendime zarar veren olmakla kalmadım .......! Neredeyse, illeti'mi tüm çevreme yayıp, bulaştırmışlığımla ve hatta ..... Ömrümde, dünyamda ve hayatımda yer alan pek çok kişiyi de sarıp, sarmalayan, yetmedi baş belası, laneti kesilen, rüzgarım la ....! Sadece mutsuzluğa kul olup, mutluluğa açlık ve doyumsuzluk da ...... Kendi acımı, kendim yaşamakla kalmayıp, adeta paydaşlarımın çokça kısmını da, beraberimde sürüp-savurdum ........! Ha bir eksik, ha bir fazla hallerde, dolaşıp, tüneksizliklerde ..... Sinip, sığınıp aidiyet bağı kuramadığım bu hayatta, oldum olası, hep Eğrelti otu olup, çıktım .... Dışım la nicelerini kavurup, savururken ..... Esas, kendim yittim rüzgarın, kasırga olup, çıkmışlığın da ........! Başımda esen kasırgayı, fark etmemin yetmezliğinde ....... Bununda ötesi, çareye, önlemelere gücümün yetmemişliğin de ...... Ondandır, nereye el, adım atmaya kalksam, kendimden önce, yelimin gidip, ermişliğinde ..... İFLAH OLMAZ İLLETİM'İN, LANETİM'İN, bu ..... Kendimin illet ve lanet olup-çıkan'lığın da ......! Hem, yutuldum, hem de, yelime, dahası ..... Kasırgama kapılanın, yutulmuşluğun da, ömürler telef eden olup, çıktım, daima, sonunda ...... İçtenlikle, söylemişliğim ile..... Hiç mi hiç istememişliğim de ve bunu bitirme adına, elimden gelenin olmamış'lığın da ...... Anlayacağınız, yada anlamayışınıza hiç şaşırmayacağım şekilde ..... Düpedüz naçarlığımda ........ ÖMÜRLER TELEF EDEN OLUP, ÇIKTIM, DAİMA, ENİNDE-SONUNDA .....! Adımın çıkacağına, canımın çıkmasına dünden eyvallah diyerek, razı olanlığım da ..... Çıktı adım dokuza, inmedi gitti, sekize .....! Ondandır, içimin acısı ...... Adımın, dokuza çıkıp, sekize inmemişliğin de ..... ADIMIN, DOKUZA ÇIKIP, SEKİZE İNMEMİŞLİĞİNDE ...... SEKİZE İNMEMİŞLİĞİNDE .......! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Almanya 18 / 04 / 2022 - Pazartesi Saat ; 21_30
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  AN GELİR ŞİİR İNSANOĞLUNUN YÜZLEŞMEKTEN KORKTUĞU ACZLERİNİ DIŞA VURUR.KORKU VE VEHİMLERİNE DİL OLUR. SEN'Kİ VEHİMİMSİN ....! Sen'k...