5 Nisan 2022 Salı


 DÜŞÜNÜP,  HİSSEDİNCE DUYGULARIMLA, DUYDUKLARIMI RUHUM ÜŞÜYOR, RUHUM ....!




Vicdanımın yamaçlarını sert rüzgarla, kamçı gibi yağan yağmurlar dövercesine sarsıyor, tarifsiz acılar yaşatarak .....

İç hesaplaşmalarım da ve kendime yürüyüşlerde içimde çoğalan ve her biri ayrı yara açıp ......

Derin mi derin iz bırakan bu düşüncelerle, duygular .....

Adeta, son sabahında koğuşunda hayattaki son yürüyüşünü yaparak, hücresini voltalayan idam mahkumu gibi .......

Dillendirilip,adı konulamayan, tarifsiz duygularla, karmaşık ruh halleri içinde volta atıyorum, hafızamın, karanlık daracık labirentinde .......!

İçime sığmayıp taşan karmaşık ve alacalı duygular atmosferinde durduğum bu yüzleşmede .......

Ne aklayan, nede aklanan olmanın renksizliğin de ve tarafsızlığında kendimi izlerken ........

Sessizce yüzleşmeler'imi derinleştiriyor'um, kendimle kıyasıya, dahası istisnasız hesaplaşmanın ağır aksaklığın da .......

Kah, pes edip, teslim ve bezginlik bayrağını çekiyor.......

Kah, pür dikkat kesilerek bakıyorum, titiz ve kül yutmaz savcı kesilmişlikde didik, didik ediyorum ben, beni  .......... 

Sonra tepkime ve son halime bakıp sükun ve sükutta kıyaslar ve hesaplaşmalarda özenle bakıyorum, vicdan aynamda, kendime ....

Kayırmasız ve tarafsız mı tarafsız hal ve mesafeli hallerde, izliyorum olan biteni ve kendimi ......

An, an yüzüm soluyor, dudaklarımın kanı çekiliyor .......!

An oluyor, yüzümün, gözümün hatta dudaklarımın seyrimesine tanık oluyorum ...

Meğer, nasılda zor ve ne kadar çetrefilli işmiş ağır vicdan yükü ve töhmetinde kendinde, kendinle yüzleşme ?

Benim, bana, bu kadar kötülük yapabileceğime şaşırmaktan, neredeyse dilimi yutacağım ........

Bu hale düşüp, kendimi keşiflere, kendime gitmelere, yüzleşmelere müptela olmadan önce ......

Bilmezdim, vicdanın, bu kadar derin atlas ve bir o kadarda katmerli, dahası sır küpü olduğunu ......

Kah, karalar bağlayıp ............... 

Kah, ala-mora keserek, olmadı.......

Geçerek kendimden, dinliyorum ben, beni ......

'' - SÜKUT; İKRARDAN GELİR .'' Hallerinin egemenliğinde .....

Bir an, düşünüp, hissedince....

Duygularımla, duyduklarımı .....

Ruhum üşüyor, ruhum ......

Ruhum üşüyor, ruhum .....

DÜŞÜNÜP,  HİSSEDİNCE DUYGULARIMLA, DUYDUKLARIMI RUHUM ÜŞÜYOR, RUHUM ....!




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ




Immenstaad / Almanya 




04 / 04 / 2022 - Pazartesi 




Saat ; 15_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...