28 Mayıs 2024 Salı

 


HEP BANA DÜŞER






Cam ardında ben ....
Önünde ,su duruluğunda, buğulu albeni de kuş siluetleri ..
Onlar göçer, ben esir ..
Kolu kanadı kırık,hüzünler çarmıhında ömür tüketmelerdeyim ..
Ne kuşlar, ne su damlalıcıkları, nede ..
Akıp giden ,kalabalık yığınlarında sürüklenen insanlar, farkımda ..
Çürümelere terk edilmiş takalar gibiyim ..
Denizin mavisine,yeline, yakamozlarına ...
Martı çığlıklarına hasretim, çığ gibi büyüyor, içimde ...
Cama siniyor,cama,
İsyanımın hıçkırıkları ..
Düğümleniyor boğazıma ....
Sözcüklerim, arzularım,tutkularım,düşlerim, heveslerim,özlemlerim ..
Cam önünde, ben ..
Ötede kuşlar,
Düşlerim, kuş kanatlarında uçar..
Acısı,yüreğime çöker ..
Çığlıklarım ayyuka çıkar ..
Gök güzellikleri,özgürlük, kuşlara..
Esaret,kahır ve keder, hep bana düşer !
Esaret,kahır ve keder, hep bana düşer !
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen/Almanya
28/05/2016
Saat:22_40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...