2 Mayıs 2024 Perşembe


 


ÖLDÜM, ARDIN SIRA .....!


Dünümde, evliğimde sahibim olan sevgili Hulusi Can, Üstadım ....
Hayatın faniliğinde, göçerken o, bilinmez, gizemli ölüm ülkesine ...
Sanmışsan, ardın sıra, diri kalacağımı, kaldığımı ...
Bil ki, faka basıp, tongaya düşüp yanıldın, ıskaladın ....
Çünkü .....
Senden sonra ....
Ahımın gitmiş, vahımın bile kalmamış lığın da, son halimin bu olmuşluğunda ....
Dünyanın hancı, benim yolculuğumda ....
Gün be gün, için, için, tatmaktayım ölümü ....
Tatmaktayım, ölümü ....!
Anlayacağın, faniliğimde ....
Öldüm , ardın sıra .....!
Öldüm , ardın sıra .....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad / Almanya

24 / 10 / 2020 - CUMARTESİ

Saat ; 21_21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...