6 Haziran 2024 Perşembe

 

ARAF ÖMÜRDE .....
Dünü yollayamadım, bu günü karşılayamadım ....
Dünden kaçıp, kurtulamadım ...
Acaba' larım, keşkelerim, yanıtsız sorularım ...
En çokta, korkularımla, yeniye sığınamadım .......
YENİYE SIĞINAMADIM .......!
Dünden keşkeler, pişmanlıklar, hüsranlar, krık-dökük gülümsemelerle, yarım, yamalak umut zerreleri ....
İçimde biriken, çokça ukdeler var, ruhumla, duygularımın kördüğümlüğünde ......
Yarına ilişkin se, acabalarım, yanıt bekleyen sorularım, ya sonralarım, en acısı da, hiç mi hiç değişmeyen liginde....
HİÇ Mİ HİÇ DEĞİŞMEYENLİĞİNDE..
Çoğalıp, büyüyen korkularım var .....
ÇOĞALIP, BÜYÜYEN KORKULARIM...
Arafındayım anın, zamanın ve ömrün .....
Tam da böyle ligimde, anlıyorum ki ....
Ne eskideyim, ne yenide, ARAF AN VE ZAMANDAYIM...
ARAF ZAMANDA, ARAF ÖMÜRDEYİM, ARAF ÖMÜRDE...
ARAF ÖMÜRDE.....!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/ İSYANİ
İmmenstaad /Almanya
03/06/2023 - Cumartesi

Saat ; 00_33

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...