27 Haziran 2024 Perşembe

 

NEMLİ ve KAYGAN ELLERİM, HALA .....!
İçin, için sessizce ağlayan gözler gibi .....
Islak değil, nemli ve kaygandı ellerim ......
Bedenleri suyu öpen, yosunlu, kaygan, irili-ufaklı kayalar, taşlar gibi .....!
Düşlerimi süslemişliğinde, uzandı ellerim, ellerine ...
Tam tutacaktım ki, ellerini, yüreğine dokunup, mutluluğu yakalamacasına .
Parmaklarım, öptü parmaklarını, tutamamanın telaşıyla ....
Kaydı avuçlarımdan ellerin, bir daha, asla uzanıp, tutamamacasına ......
Sema kanatlarıyla beni kucaklayıp, yutmacasına kocaman, sınırsız ......
Ay uzak, ben görülemeyecek kadar, mini minnacık, adsız bir yıldız ...
Sen, devasalığında kaplayıp yuttun, beni, tıpkı kara delikler gibi ...
Kayboldum bağrında, esamem okunmamacasına ......
Dahası .....,
Değil nemlenip, terlemek ....
Aşkınla sırılsıklam olmacasına, tutamasam da, ellerini, değip, dokunamasamda, sana ......
Tutkuyla vurgunluğumla ....
Nemli ve kaygan ellerim, hala .....!
Nemli ve kaygan ellerim, hala .....!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
18 / 11 / 2020 - ÇARŞAMBA

Saat ; 22_02

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...