30 Haziran 2024 Pazar

 




HAYATIM ROMAN ....,


Ömrüme ve ruhuma ait gizleri, unutulanları, yazılmayanları
Akılda yada, yad'da kalmayanları ....
Kıyıda, köşede kalanları ..
Keşkeleri, kör pişmanlıkları, hüsranları, düş kırıklıklarını ..
Boyun bükmeleri, göz yaşlarını, gel-gitleri ..
Yutulduğum girdapları, gördüğüm serapları, düşleri ..
Şaşkınlıkları, Gayya kuyularını ,sevinçleri, zil takıp oynama hallerini ..
Gönül duruluklarımı ..
İkirceklerimi, burun kıvırmaları mı ..
Bıyık altı gülüşleri,kibirleri ..
Göz ucu, süzüşleri,
Kıpır, kıpır eden, yürek hallerimi ..
Hasılı ....
Destansı çocukluğumu, fırtınalı-delişmenlikler kasırgası gençliğimi ..
Ve...
Hicranlar,hüsranlar, pişmanlıklar okyanusu ...
Ömrümün şu son demini, hazandaki, hüzünlerimi ..
Hele ki de, ömrümü dolduran ..
Beni, yaşama bağlı kılan ..
Umutlarımı ve savruluşları mı, anlatıp-yazmaya kalksam ...
Dedikleri gibi ..
Hayatım roman olurdu, hayatım roman ..
'' - Üstelik Renkli,Türkçe Sinemaskop ...!''
Kah,ışıltılı, kah, karanlık...
Kah, ıslak ,ıslak ..
Kah, siyah - beyaz ..!
Dahası alaturkadan alafrangaya uzanan içler acısı garip bir trajedi..
Hasılı,çokça da, hazanda, hüzün renginde ..!
Solmuş, sararmış, yangın yerinde, nar, nar ışıldayan ..!
Kor alevler güzelliğinde ..
Anlatanı, yazanı, okuyanı ve duyanı ..
Bir avuç yürek ateşinin, korların da ..
Nar, nar yakan ..!
Şeker pembesi ile sütlü kahve kokteylindeki..
O albenili, ebruli renk harmonisinde, bir roman ..
Boşa değildir ..
Hayatı roman, demeler ..
Okuyanı, duyar gibiyim , o, daha okunmadan ..!
Hayatı roman ..
Ama, ne roman ..!
Doğruyu fısıldıyordu o, dudaklar ve inançlı yürekler..
Hayatım roman ...
Hemde, ne roman ..!
Çevir,çevir oku ..
İşte öylesine ....
Hayatım roman ....!
Tıpkı ,sizlerin ki gibi...
Hayatım Roman ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ

Friedrichshafen / Almanya

25 / 03 / 2017

Saat ; 22_25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...