20 Mayıs 2016 Cuma


KEHRİBAR GECE VE AY IŞIĞI...

Dolunayın, perdelerimi ışıl, ışıl öpücüklerle bezemişliğinde ..
Kehribar renge kesmiş gecede ...
Mehtabın tüm haşmeti ve albenisiyle ..
Sen ağarsın göz bebeklerime, gönlüme ..
Silmecesine içimdeki karanlığı,kasveti ..
Ruhum heyecanlı gel-gitlerde , unutur elemi ..
Koyulur meşkle,aşkla, raksa..
Divaneliğin ,esrikliğin yelinde mest olup,kendinden geçmişlikle ..
Vurur kendini, vurur ...
Kehribar renge bezenmişliğinde gecenin içinde ..
Kor,kor ömrüne ve sinesine düşüp....
O'nu, köz, köz yakmışlığında, aşkın nar çiçeği güzelliğine ..
İşlerken içine gece ve sen ..
Kapanır göz kapaklarım,
Kirpiklerimi öpen huzme,huzme güzelliklere .
Perde de ay,göz bebeklerimde sen,gecede kehribar renginin albenisi .
Aşkın nelere, nelere kadirliğinde ..
Alınca aklımı başımdan,beni,benden ...
Mey,leb ve gece sana aralanır,yudum,yudum hazzı içmecesine..
Biraz kül,biraz duman ve çokça sen ...
Nasip olan en güzel duygu hallerinde dönerim leyli,leyli ben ..
Selviler misali salım,salım salınarak kehribar gecenin meftun etmişliğinde ...
Dalarım aşk ummanının mucizevi parıltılı derinliklerine ..
Aşkın en güzel cilvesi sarıp-sarmalayıverir böyleliklerde ..
Bir daha, bir daha, bir daha, beni..
Kehribar gece ve ay ışığı bana getirir seni hece,hece ..
Ömrünün,ömrüme aşkta bahşedilmişliğinde..
Feda olur feda, sana ve aşka bu biçare ömür ..
Lam-cim etmemecesine ..
Aşka düşmüşlüğün mahmurluğuyla,dil-diş sana kesmişliğiyle
Kehribara bezenen, gece güzelliklerinde .....!
Kehribara bezenen, gece güzelliklerinde .....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen/ALMANYA

19/05/2016

Saat:23_08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...