29 Mayıs 2016 Pazar


KOYULUN BENİMLE, KARANLIĞIN DANSINA ....!
Hayat denilen usta ..
Azap örsünde, hicran çekiciyle ..
Öyle dövdü ki, beni ..
Değil yüzüme,gözlerime..
Ruhuma işlemecesine nakşetti, tüm hünerini bana ..
Ondandır ,
Silinmez elemler'im, çağların derinliğinde katmerlenmişliğiyle ..
Bezendi iyiden, iyiye her bir yerime ...
Şimdi, baktıklarında gördükleriniz ..
Izdıraplarımı değil .
Üstad ustamın , muhteşem sanatkarlığını ve mahirliğini yansıtıyor size
Ben, kederi geçtim ..
Demlenmişliğimle buruk,buruk ..
O, malum kekremsilik fışkırdıkça, her bir yanımdan ..
Adeta,
Vecdde, zikre durup,raksa koyuluyorum
Alaca karanlıklar kuşağının o, ürperten manzaralarında .
Baktığınızda gördüğünüz bana, acımayı bir yana bırakın da ..
İzlemeyi aşıp ..
Koyulun benimle, karanlığın dansına ...!
Koyulun benimle, karanlığın dansına ...!
Erdem YASSIBAŞ
Frıedrichshafen / Almanya
29/05/2016
Saat;19_27

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...