17 Mayıs 2016 Salı


ŞİMDİ, MİLADIM ...!
Güzellik üstüne ne duymuşsam ..
Hükmünü yitirdi, seni gördükten sonra ..
Aşka, vurgun yemeye dair, neler varsa hafıza dağarcığımda ..
Allak-bullak olup,senden zıpkın yemişliğimle..
Yerini senden sonrası duygu ve inançlarıma bıraktı ..
Aşk masalları,efsaneler ve yaşanmışlıklar ..
Özcesi,
 AŞKA DAİR NE VARSA ,

YENİDEN YAZILMACASINA ,SİLİNDİ DÜNYAMDA ..

Sen geldin,aklım firar etti ..
Bildiklerim unutuldu ..
Gün,hükmünü,zaman akışını yitirdi
Şimdi miladım..
Senden önce, senden sonra, oldu .
Hoş görsün, garibim İsa..
Netice'de onu çarmıha ben germedim ,değil mi hani'ya ..?
Netice'de onu çarmıha ben germedim ,değil mi hani'ya ..?
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen / ALMANYA
17/05/2016
Saat:23_39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...