31 Mayıs 2016 Salı


İNSAN DENEN ......

Sevgiye belenmiş eller, alın teri göz nuru güzellikleri var etti, beni ..

Yarattı elleriyle beni...


Kilden, sudan var eden hünerli, insan tanrım,


Sevecenlikle bezenmiş elleriyle dokuna ,dokuna her yanıma ..


An geldi,


Endülüs'te raksa durdum ..


An geldi, Ganj' da, huzurun ummanına bandım ..


An geldi, Niagara'da su duruluklarında arındım ..


An geldi, Şaman danslarında ,güneşe akınlar yaptım ..


Gün oldu, Ihlara' da, Hacı Bektaş'ı Veliyle Semaha durdum ..


Şems ile Mevlana'nın ömründe çile, gönüllerinde aşk oldum ..


Zerdüşt'ün göz yaşını, güneşin kızıl şalıyla sildim


Kah türkü, kah öfke ....


Çokça, aşk ateşi oldum ..


İnsan denen duyarlı tanrım, var etti beni ..


İnsan denen ahmaklar, tanrıça diye tapındı, bana ....!


İnsan denen ahmaklar, tanrıça diye tapındı, bana ....!


Erdem YASSIBAŞ

Friedrichshafen/Almanya

31/05/2016


Saat;02_34

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...