27 Mayıs 2016 Cuma


KELEBEK ÖKSÜZLÜKLERİNİ ....
Kelebek öksüzlüklerini yüklenmiş ...
Yorgun ömrü taşımaktan kan ağlayan,ayaklarım ..
Artık elemleri taşıyamayacak kadar bezmiş hallerde, hayattan ..
Ne onlara sözüm geçiyor ..
Nede ,dur dedikçe tırısa kalkmışlıklarda, dört nala koşan zamana ..
Olan hep bana oluyor sonunda, hep bana ...
Kelebek öksüzlüklerini bırakamamışlığımla ..
Yaşamak denirse buna, yaşıyorum işte..
An be an, için, için un-ufak olmalar da ..
Biliyorum ..
Mevtime sebep olacak ..
Kelebek öksüzlerini taşımam,sonunda ....!
Kelebek öksüzlerini taşımam,sonunda ....!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ
Friedrichshafen/Almanya
26/05/2016
Saat:18_48

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...