13 Temmuz 2016 Çarşamba


BENİ GÖRECEKSİN, BENİ ...

Olmasamda ben ,
Zıpkın gibi,acımasızca bedenine saplanan bir gümüş hançer gibi
Derinine,derinine saplanmışlığımda..
Vurgun yemiş balık çaresizliğinde.çırpınışlarla inat edip,savaşsan da ..
Kendinle, işgal ettiğim düşüncelerin ve belleğin'le ..
Beni senden söküp atamamış'lığında, beni göreceksin ..
Ardım sıra, öksüz,yetim kala kalmışlıklarıyla ..
Bavulumun,kırmızı rugan pabuçlarımın ve ..
Armağanın olan siyah fötr şapkamın öylece, oracıkta ..
Terk edilişin hüzünlerini kusarak ,
Yitik ve mahsun durmuşluğunda
Beni göreceksin , beni
Toprağın,hayatın,zamanın ve yılların bağrında uzanıp giden rayların derinliğinde..
Ölüm soğukluğunun ve yitikliğimin hüznünün ..
Ruhuna,ömrüne ve bedenine görünmezliğindeki ağır miraslığında ..
Sana elemlerin kekremsi tadlarını emanet edip ...
Alıpta başımı gitmişliğimle ..
Omuzlarının ve vicdanının azap denen yükü, taşıyamamışlığında..
Her gün, her an daha bir kahrolup ..
Un-ufak olmacasına ezilmelere, koyulmuşluğunla..
Ağlamalara bile mecalinin kalmamışlığında..
Seni kahır meylerinin sarhoşluklarına gömmüşlüğünde
Beni göreceksin,beni ..
Uzanıp giden rayların derinliğinde ..!
Rayların derinliğinde ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

12/07/2016

Saat:23_27

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...