13 Temmuz 2016 Çarşamba


HÜZÜN KELEBEĞİ...


Hüzün kelebeğine çıktı adım ..

Ben sussam, derdimi içime döksem de anlatır bilenler öykümü ..


Gam bende,tasa bende...


Yağmurları kıskandırır , hiç eksilmeyen göz yaşlarım ..


Cefalar da günü , güne eklerim..


Kabuslar çöker geceme ..


Karartırlar ömrümü, çileler yarışarak birbiriyle adeta ..


Gökten gül yağsa ,taşlar yağar başıma ..


Karlar yağar gönül dağıma..


Ellerin gönül bağına bülbüller, benim virane gönül otağıma baykuşlar dadanır ..


Gülmelerin başını alıp bitmişliğin de ,ömrümden ..


Elemler çöreklenir gözlerime ..


Hüznün çarmıhında tükenir ömrüm..


Kelebekler bile aşina hallerime ..


Ondandır, el alemin, hüzün kelebeği demeleri, bana !


Ondandır, el alemin, hüzün kelebeği demeleri, bana !



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

13/07/2016

Saat:21_40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...