19 Temmuz 2016 Salı


SAYENDE 

Sayende ...,
Her gece azap ummanlarında, yutuluyor..
Yaşayan ölülüğümde ..
Yitiriyorum, içimdeki güzellikleri ..
Petrol bataklığında kamışlaşan, güzelim yosunlara döndüm ..
Onlar, nasıl çalılaşmışsa ....
Bende ..
İhanet ve sevgisizlikten, okyanusta savrulan kütüğe döndüm .
Sayende ;
Her sabah bir başka coğrafyanın kumsalında ..
Her yanım hurdahaşlıklarda savrulu buluyorum, kendimi
Kah kumsala,kah kayalara dağılıyorum sızı sızı ıslaklıklarda ..
İçimin kan ağlamışlığına, dalgaların tanıklığında !
Dalgaların tanıklığında !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen/ ALMANYA

18/07/2016

Saat:23_44

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...