10 Temmuz 2016 Pazar


DON BİLE KISKANIR, SENİ ....!
Sadece ufkumu , bedenimi değil ...
Şu yorgun ömrümü, bir uçtan bir uca, apansızlıklarda kaplayan ...
Tepeden-tırnağa yutan, okyanusum olalı, sen ....
Her an, beni aczdeki fındık kabuğu misali,
Oradan, oraya savuran fırtınalar olup ...
Apansız patlamalarla içimi ,dışıma çıkartarak ...
Talan ediyorsun, talan ..
Kah, fersah, fersah derinlerine çekerek ...
Kah, uçsuz-bucaksız sahillere atarak ..
Kah, kayalardan, kayalara çarparak ..
Kah, taş koyuklarına sıkıştırarark ..
Kah, kum yığını ve yosunlara, yapraklar altına gömerek ..
Beni, benden çalıyorsun ..
Süt-liman kesildiğin hallerinde bile ....,
Meşum, ürpertici dipsiz derinliklerinle...
Adeta, titremelere itiyorsun, ürperti, ürperti
Sürekli değişen, duygu ve düşünce sağanaklarınla..
Ruhsal volkanlarınla, dip dalgaların ve tusunamilerinle ...
Beni, kendinde tutuklu koyuyorsun her an ve her koşulda ..
Sana bağımlı balıklardan bile, daha naçarım karşında ....
Tüm bunların yanında ...
Esas, beni sana bağımlı kılan ...
O,asudeliğin ve büyüleyen durgunluğunla ..
Beni de sarıp-sarmalayan o, tarifsiz derin huzurun ...
Ve ....
Göz bebeklerime sinen ..
Delirten, çıldırtan ...
Sinsice içime işleyerek içten, içe bunalımlara iten..
Tahrik kar sükunun ve vakur mu vakur dinginliğin var ya..
O,dinginliğin ..
İşte o halinle beni, benden alıp, çiviliyor'sun kendine ..
Tıpkı, çöl güneşi altında, pervasızlıklarda ölümü içen ...
Aslan vakurluğun ve heybetliliğinde ..
Nasıl dingin, nasıl durgun olunacağını ve hep güçlü ..
Hatta, ölümü içerken bile güçlü kalınacağını ..
Haşmetliliğin albenisini kazıyarak hayata ve bana ...
Yüceliğini seriyorsun ortaya, okyanusluğunla ..
Azamet, sana nasılda yakışıyor, bir bilsen ..
Beni büyüleyen bu halinle ......
Tarifsiz asaletin ve su mavisi soğukluğunla..
Tarihe, çağlara, zamana ve hayata ...
Durgun akışıyla,huşu'suyla nam salan ....
Don, bile kıskanır seni ...!
Don bile kıskanır seni ...!
Erdem YASSIBAŞ
Frıedrıchshafen/ Almanya
10/07/2016
Saat;18_17

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...