14 Temmuz 2016 Perşembe


DER  GEÇERİM..

Sarma beni başına,gel sarma..
Al başını git, durduk yerde,bela yapma beni 
Üstelik ebrulisi bol püsküllüsünden ,başına..
Ağır gelir sana,ağır gelir ömrümün öyküsü ..
Taşıyamazsın,dizlerinin bağı tez çözülür be çocuk ..
Daha üstelik civan çağındasın,bıyıkların bile tellememiş ..
Bebe yüzünün masumiyet ışıltısı sönmemiş ..
Zordur,Zöhrenin ağır roman hayatına yoldaşlık,paydaşlık ..
Dahası,kadın kadının kurdu ve düşmanıdır nevinden
İlkin anan durur karşına ..
'' - Dul karı girmez, yiğidimin koynuna'' der,karşı çıkar sana..
Üstelik dahasını duymadan ..
Birde bilseler ki ,benim yitiklik efsanesi ömür öykümüm karanlığını..
Hepten ,bağrışmalara koyulurlar,
Ömrü billah, olmaz vallah - billah, o zaman bizim birliğimiz..
Olacağı varsa da olmaz, be yiğidim..
Gel,en iyisi ilişme, bu bahtı karaya ..
Tak sepeti koluna, git kendi yoluna..
Gönül koymam, korkma sana..
Alışkınımdır hani ya, böylesi içler acılıklarına ..
Adımın çıkmışlığın da dokuza..
Damgalı eşekten de beter hallere kul olmuşluğum da..
Git be yiğidim, başın buram buram yel ..
Ayağın fersah fersah göl ..
Ömrün bereket ve nur olsun ..
Bir gün dersin,sensin sebebim diye..
Sebebin ben olmadan ..
Girmeden kanına ,sende girme kanıma..
Taş basarım yüreğime,mühürler vururum leblerime,dilime
Közünde yansam da sevdanın..
Bir cigara yakar,o malum şarkıyı tuttururum.
'' - Kendim ettim,kendim buldum, '', der geçerim..!
'' - Kendim ettim,kendim buldum, '', der geçerim..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

12/07/2016 

Saat:07_55M..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  KABRİNİ ARAYAN, MEZAR TAŞLARI GİBİ ….! İnsanların bindiği dalı kesip, yetmedi kendi ayağına kurşun sıkarak .... Haysiyetsizlik yaftasını b...