21 Mart 2024 Perşembe

 



BİR AKŞAM ÜSTÜ HÜZNÜNÜN ...


Ben sende kayboldukça ...
Sen çoğalıyorsun sevgi ülkem yüreğimde ve ömrümde ..
Bir siyah-beyaz ironi güzelliğinde..
Özlem ve hasret çoğaltırken ben, sensizliklerde ..
Sevgi ülkesinin,aşka kesmiş mevsimlerinde..
Hep yalancı baharlara kanıyor ...
Sonrada, hüsranlarda için, için kanıyor, yüreğim
Ha şimdi,ha az sonra nakaratların da ..
Çile kasnakların da ömrümü sarıyorum,
Her zaman ..
Gam bana düşerken ..
Kahkaha ve sevinçler senin oluyor, sonunda..
Şimdi, bir fotoğraf siyah beyazlığında..
Duvarımı süslemişliğinde ..
Yitip, yitip gidiyorum bak şimdi, ben yine ...
Bir akşam üstü hüznünün, gönlüme düşmüşlüğün de .
Bir akşam üstü hüznünün, gönlüme düşmüşlüğün de..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk /Edremit
08/03/2015
Saat:17_08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...