7 Mart 2024 Perşembe

 

MAVİ AKIYOR, ZAMAN ...!

O gün, bu gündür ...
Suskundu gece, ..
Mavi akıyor zaman ..
Nereye baksam ...
Sen varsın,sen ....
Delice bakışlarınla, içime işleyen ...
Hep, kuşku, korku, acaba ve keşkelerle paralanıp ..
Un-ufak olarak, yutulan ben ...
Samanlıkta iğne aramacasına, yitikliğimdeki beni bulmaya çalışışlarda helak olanlığımla ...
Yanıtsız sorularıma ve acabalarıma yanıt ararken ..
Gölgende zerre kadar kalıp, sende kaybolanım ...
Bir kör düğümün ortasında debelenip ..
Yangınlar ortasında yanıp kül olanım ..
Sevda desem, bana yaban, yüreğime ırak ..
Nefret desem, hiç tanımamışlığımda adlandıramadığım kavram ..
Sana duyduklarım boz-bulanıklığı yutan duru mavi güzellikler ..
İçinden çıkanla benim kayıp yarımı bana sunan ..
Sende kalanımla,zamanında ve ömründe beni taşıyan ..
Sen, var oldun olalı yaşamımda ..
Kayıp zamanların,karanlıkların ve gizemlerin ecesisin sen ..!
Davetsiz ve zamansızlıklarda,pervasızlığınla ....
Cemre gibi, ömrüme düştün, düşeli ...
Geceler suskun ..
Sürekli mavi akıyor zaman ..
Mavi akıyor zaman ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

02 / 03 / 2017

Saat ;09_58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...