21 Temmuz 2024 Pazar







KAHREDİYOR BENİ..

Kayıp, kaybolup gidiyorum ..
Mitler,efsaneler gibi gizem şalı sarıyor ruhumu..
Işık oyunları,seraplar ve muson yağmurlarıyla dolup taşıyorum ..
Varlığın sarhoş,sensizlik bedbahtlıklar ecesi yapıyor beni ..
Şişeye düştüğümde oluyor, sayende ..
Karmaşıklıklar çilesi ve hüzünler otağı da.
Bir ışık yak içime
Kurtar beni..
Sensizliğin karanlığından..
Ya azad et ,
Bağışla beni bana ..
Ya gel iç tüket,tepeden tırnağa sen olayım ..
Haydi durma öyle orada..
Kararsızlıklar ve belirsizlikler salıncağında.
Gel-gitlerde ömür tüketmek, kahrediyor beni !
Gel-gitlerde ömür tüketmek, kahrediyor beni !
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen/ Almanya
21/07/2016
Saat:16_42

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...