18 Eylül 2024 Çarşamba



BANA VERDİN, BENİ .....

Anlar vardır, anlar ....
Zor, çetrefilli, kaotik ve mutsuzluğu körükleyen karamsarlığın, karanlığına yenik anlar ......!
Böylesi hallerde, insan hayattan da önce, kendine yenilir ve akıp gider kaosun, boz-bulanık sularında ....
İşte tam da böyleliğimde, uzandı ellerin ......
Sevgi, sevgi, çekip, çıkartarak, kurtardın beni, karanlığa yenik benden ...!
Üstelik ezinç, minnet ve yoksunluk hissettirip, yaşatmadan .....
Sarıp-sarmalamışlığınla sevginin, hoş görünün, şefkatle, aşkın albenili ve bir o kadar da huzur-güven saçan, şalıyla ...
Bana verdin, beni .......
BANA VERDİN, BENİ ........
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
18 / 09 / 2023 - Pazartesi
Saat ; 02_20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...