19 Haziran 2016 Pazar


ARAMIZA GİREMEMİŞKEN, YARADAN ...

Hiç keyfim yok,çocuklar bu gün....
Getirin hele koyun şuraya bir galon DERDALAN ..
O beni tüketmeden, ben onu içip-bitirmeden ..
Bakarsınız ...
Ya,o dolar bana ..
Ya, ben düşerim, ona ..
Sirke sinekliğimle yapışakoyarım camlığında ruhuna,canlığımla ...
Ruhumun permeperişanlığında..
Açılır,saçılırım ona ..
Anlasa, anlasa..
O anlar, beni ..
Yıllardır,içimi dışıma çıkaranlığıyla ..
Getirin çocuklar ,kalmasın vebalimiz omuzlarınıza..
Bir DERDALAN galonu koyun şuraya ..
Sonra, tüyün buradan ..
Çekilin aradan ..
Görelim neylermiş hayat delen amansız Sultan. ..
O boşaldıkça,ben kusayım ruhumun hicranını ..
Elvan, elvan ..
Dillen sin, meyliğinde o, gözünü sevdiğim ,söktürsün lal dilimi..
Fersah,fersah işgal edip,talanda zapt etsin beni.
Ben kustukça, o dolsun içime.
Halleşelim, o garibim şişeyle,
Kendi usulümüzce...
El-alemin ve hatta..
Varlığı meçhul,yokluğu izahtan vareste..
Yaradanın bile aramıza girememişliğinde ...
Aramıza girememişliğinde..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen /Almanya
18/06/2016
Saat:15_51

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...