11 Haziran 2016 Cumartesi


BİLİNMEZLİKLERİN DEHLİZİNDE
Yüzümde sakladığım beni ....
Göz bebeklerimde kırık dökük ömrümün izlerini ..
Buruk tebessümler'imde..
Hüzünlerimi bulup,çıkartabilirsiniz ..
Daha sevgiyle ve yakından bakınca , bana ..
Suretim aldatmasın sizleri, asla..
Suretimin ardında gerçek ben yaşamakta ..
Görünendeki görünmeyeni aramaya koyulduğunuzda..
Gerçek beni bulacaksınız,gerçek beni ..
Benim üstüme devrilmişliğim ..
Ve,kendi altımda kalmışlığımla ..
Bildikleriniz sizde..
Sakladıklarım, bende yaşayacak ..
Ömürlerimiz sürdükçe ..
Ömrümüzün derinliklerinde ..
Kimin,kimde olduğunu bilememişliğin muammalarında ..
Yorgun mu yorgun yıl vurgunu ..
Zaman artığı bir ömrü,
Bilinmezliklerin dehlizinde tüketmişliğimizde !
Bilinmezliklerin dehlizinde tüketmişliğimizde !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Frıedrıchshafen/Almanya
11/06/2016
Saat;23_02


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...