13 Haziran 2016 Pazartesi


SEN, BENDE TUTUKLU KALACAKSIN .
Göz kapaklarımın yarı açık-yarı kapalılığın da ..
O minicik aralığında ..
Ömrümün son haini sen ve ihanetin nakşoldu ..
Ölü canlığımda, hala soğumamış bedenime ..
Sanma ki, getirdiğin gül kapatır, ihanetinin utancını ...
Gizler, soysuzluğunu ..
İnsan sıfatlı, engerek fıtratlığını ..
Silemez kimse ,gözlerime hapsolan, seni ..
Kanlı camla, güller tanıktır bana ..
Camlarda, son nefesimin sıcaklığında saklısın ..
Unutma ..
Ölüp kurtuldum kahpeliğin, soysuzluğun bataklığından
Vicdanının kurdu, azabın ben,karanlığın,korkun ..
Hasılı ..
Bataklığın ben olacağım ..
Sen, kurtulduğunu sandıkça ..
Korkuların olup ,ölü canlığımda sende çoğalacağım ..
Ölümün, kurtuluşun olacak sanma ..
Azrail'in de, zebaninde ben olarak ..
Verdiğin o son nefeste azap, azap karşındalığımla ..
Kaçmakla kurtulamadığın mevtine sebep karanlığın olacağım ..
Bil ki,
Sıcacık, nefesimde..
Henüz soğumayan, tenimde, bedenimde ..
Cama sinen sıcaklığım da
Göz kapaklarım dan süzülen o son halinle
Götürüyorum seni, ölüler alemine ..
Sen unutsan da bu gerçeği ..
Camlarla, güller ...
Bir de...
Bir de, ölüler unutmaz asla ..
Sen, sen ol, unutma
Ölümün kurtuluşun olmayacak
Sen ,bende tutuklu kalacaksın !
Sen ,bende tutuklu kalacaksın !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen/Almanya
12/06/2016
Saat:07_47

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...