14 Haziran 2016 Salı


YARIM KARA,YARIM AK ...!
Yarım kara,yarım ak ..
Yarım kirli,yarım pak ..
Kışım çok,yazım az..
Kederlere, keser ömrüm ..
İliklerime işlerken, ayaz..
Kederim, sevincimi boğduğunda
Başlar yürek tutulmalarında, elemli karanlıklarım
Akım ,bokuma karışır o, zaman ..
El ayak çekilince,üryanlığında çıkar,matem karam ortaya ..
Çalınmış aklıkların ..
Mutsuzluğun azabıdır, reva görülüp,yaşadıklarım ..
Karasını içine,akını dışına sarmalarda ..
Mış gibiliğin talanlarında heba olmuştur, gonca ömürlerim..
Uykusuz gecelerin bağrında, bağrımın yanıp,kavrulmuşluğunda
Şafağın aklığını gözlerim,tan yeri ağarmalarında ..
Karalarımla, acılarımla, kör sancılarımla,
Ancak böyle başa çıkabiliyorum ..
Ömrümün karaları düştükçe bir bir gözlerimin önüne..
Bakıyorum hayata,suratımın ak yanıyla ..
Karaların ve karanlığın beni için, için..
İyiden, iyiye yutmasıyla cebelleşerek ..
Diş-tırnak direniyorum ..
Ölmeden mezara girmemek için !
Ölmeden mezara girmemek için !
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen/Almanya
13/06/2016
Saat:02_48

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...