10 Haziran 2016 Cuma

FARKIN DA OLMADINIZ..
Çığlık, çığlığa bağırdım, duymadınız..
Kalabalığınızın ,yalnızlığında …
Un-ufak olmacasına ..!
Hep kıyınızda süründüm,kıvrandım , belenip – dönendim
Yok sayıp , almamışlığınızla beni içinize.
Yaşamak buysa eğer ..
Yaşadım, giremeden içinize .
Almadınız, beni aranıza.
Sokmadınız, yaşamınıza.
Tınmadınız ,duymadınız ..
Bağırdım, çığlık, çığlığa..
Sözün ve insanlığın bittiği yerde ,
Elemler içinde, ömür geçirmecesine, yaşadım.
Yaşadım , yaşamaksa bu ..
Kalabalığınızın, kuytusunda .
Çoğalan yalnızlığımda..
Ser-sefil hayatta , ömürler çürütüp ..
Küf kokulu günlerde, zamanlar tüketmecesine..
Yaşadım, içiniz de …
Giremeden hiç içinize..
Almadınız aranıza ,sokmadınız yaşamınıza..
Tınmadınız ,varlığımı ..
Haykırdım ,çığlık çığlığa..
Duymadınız , duysanız da oralı olmadınız..
Aldınız aklımı, kıldınız divane ..
Yoktu gönlünüz, benimle geçinmeye ..
Her şeyime taktınız kulp , buldunuz bahane..
Terk edilmişliğin azap kuyusunda..
Yalnızlığın, kurşundan da ağır havasında ..
Naçar'lığın ömrü mü ,umudu mu talan etmişliğinde ,
Hiç fark etmediniz,
Yalnızlığın bataklığın da an be an öldüğümü..
Hiç mi hiç görmediniz, yaşayan ölülüğünüzde
Zakkum ağusunda renk, renk içtiğimi, ölümü…
Öldüm, farkın da olmadınız..!
Öldüm, farkın da olmadınız..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen /Almanya
09/09/2016
Saat:22_53

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...