22 Haziran 2016 Çarşamba


ŞAHMERAN OLUP ÇIKTIM !

Hayat denen acımasız ve amansız çarkı feleklerde dönüp durmalarda
Helak olup, dumura uğramışlığım da .
Kah,öfkeleri mi ..
Kah,elemleri mi bilemişliğimde ..
Bir yanım, zemheri ayazlarda donakaldı ..
Bir yanım,
Yarım-buçuk yalancı baharlarda, çiçek açmalara durdu ..
Gülerken bir yanım, öte yanım kan ağladı,yaslarda karalar bağladı !
Korkuların anaforlarında yutulmuşluklarda
Sevmekden ve sevinçten hep korktu yüreğim ..
Tiril,tiril titreme nöbetlerinde üşüdü,kavruldu ruhum ..
Kurudum ,suya hasret çöl kumları misali ..
Gülmeleri,sevmeleri,sevilmeleri unuttum ..
İnsan yanım yittikçe ..
İçimdeki nefret dehlizinde yutularak ..
Ürküten, ucube eskisi ..
Korkular çarmıhının bekçisi, ŞAHMERAN olup çıktım ..
ŞAHMERAN olup çıktım..'

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

21/06/2016

Saat:15_23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...