9 Mayıs 2020 Cumartesi

KAFKASYA GÜLÜ ......

Kendine has kokunla, baş döndürür, gönül çeler din ....

Koku, koku yayılarak, çoğalıyor dun, insanın içinde ...

Oldum, olası hep merak ederdim, doğallığında mı, yoksa özel bir uğraşı yada, kendinde saklı bir usulle mi sahiplenmiş tin bu tarifsiz baş döndürücü güzelliğe ?

Kuzeye hatta Kafkasya ya dair izlere, albenili güzelliklere sahipliğin ile keşfedilecek bir ülke ve merak uyandırıp, kışkırtan bir öyküye sahiplik ve kaynaklık yapmışlığın da ...

Senin beden, gönül, ruh ülkende dolaşmak, keşiflerde bulunmak ....

Başlı başına bir zenginlik ve mutluluk denen aleme doyumsuz yolculuktu ...

Özlemde tütün kokusu, yolculukta şimal yıldızı,erişilmek de devasa sınırsız masalımsı coğrafya güzelliği idin benim için Kuzeyin tılsımlı gülü ....

Alıyla,moruyla, içe işleyen lilalı-sarılı insanı kendine tutkuyla müptela eden yüreklerin,sevginin,hasretin ve tarifsiz özlemlerin, erişilmez, unutulmazı .....

Akıllara, gönüllere, ömürlere, miraslığıyla çoğalarak yaşayan sevgi kaynağı ....

Hasılı dünyalara, hiç çıkmamacasına kazınıp, yer eden ....

Ömürlerden, ömürlere miraslığıyla çoğalarak yaşayan sevgi kaynağı ....

Kuzeyin, ölümsüz dilberi, Kafkasya Gülü .....!

Kafkasya gülü ...... !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Almanya

08 / 05 / 2020

Saat ; 15_27

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...