6 Haziran 2021 Pazar

DÜN GECE.......


Sararmış bilet eskilerini topladım .....

Hepsinin, fısıltılarında çoğalan o, soru çıkmamacasına sindi kulağıma ....

'' - Sıkıp ta, suyumuzu mu içeceksin, yoksa, turşumuzu mu, kuracaksın ? ''

Dedi ayrı,ayrı her biri .....

Yutkundum .....

Kocaman suskunluk çoğaltmacasına ....

Onlar, hayatı ıskaladığımın kanıtı, resmi ve vesikasıydı .....

Ondandır, kesişmedi gitti yolum mutlulukla ....

O, bana yabancı, ben ona el ....

Hep kala kaldık, ayrı zamanlarda ....

Ne o geldi, nede ben gittim, ona .....

Ondandır, sorma bana, mutluluğa dair sorular ....

Bilip, tatmadım ki, ne deyip, nasıl anlatayım .....

Nihayetinde ben, ertelenmişlik de telef ömrün bekçisiyim ....

Gel, sorularını ya çalıştığım yerden, yada iliklerime dek ezbere bildiğim yerden sor ...

Anlatayım sana, ömrümün kuytusunda'kileri ....

Anlatayım sana, ömrümün kuytusunda'kileri .....!

Dün gece ......


Her biri, hayatı ıskalayışımın kanıtı, resmi ve vesikası ......!


Sararmış bilet eskilerini topladım .....

Dün gece .......


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad/ Almanya 

06/06/2021-Pazar

Saat; 21_21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...