7 Haziran 2021 Pazartesi


 SİDİK  KOKULU, GECENİN KOYNUNA .....!



En az kent , hatta, gece kadar yorgun, kedere kesecek, eleme belenecek kadar, mutsuzluğa davetiye çıkaranım .....

Adsız korkularla, karaltıların, sanrıların, sarmaş dolaş'lığın da ......... 

Yakamozların, ışıkla, renklerin ve gölgelerin kokteylinde  ....

Bunca çileli ömür ve sinameki'lik de, sanki kaybettiğim tek şey, oymuş gibi ....

Kafayı bulmaya, çalışıyorum ......

Ötesi- berisi bir yana.....

Sanki, adsız alkolik'liğim, alnımın çatında yazıyor muş' ca sına, şuracığa yıkıldım, yıkılalı .....

Tek  sipariş verip, soda söylemediğim halde, dur duraksız, soda, ardına,soda geliyor, 

Yani anlayacağınız, söz, ağız ve el birliği yapmış sanki, görünmezliğinde birileri ....

Kararlılar, beni gönlümce sarhoş etmemeye ......!

Var varası soda da olsa içtiğimin ......

Ben içtikçe, gece küfelik oluyor ....... 

Kadehler zil-zurna, şişelerin içi-dışına çıkmışlığa mahkum halde, sallanmalara koyuluyorlar ...

O ara, hangi akla hizmetse, yada hangi dürtüyle tetiklenmiş sem ....

Olta atıyorum, içim kadar, kara, denize .....

Çıka, çıka parmağındaki tek taşın göz alıcı ışıltılarıyla gele, gele, kesik kadın eli geliyor ....

Boğazıma düğümleniyor, yenice yemeye koyulduğum, KADIN BUDU KÖFTELER ......

Belli ki, en az dört gündür, buz dolabı köşesi beklemiş de olsa, yediriyor meret kendini .....!

Bir ses çalınıyor o, ara kulağıma, fısıltıyla, aşk cilvesi arasında, buğulu ve isterik tonda .....

'' - Kederini bırak ta git .....! ''

Kan tepeme fırlıyor, işte o, an, kopuyor kafa kayışım, tam da, inceldiği yerden ...

Haykırıyorum geceye, ağız dolusu, narayla ....

'' - Nasıl olur da istersiniz bunu benden, hangi cesaretle yada hangi akla hizmetle ?

Onlar bensiz yapsa da, ben, onlarsız yapamam ......

Kederimi alacağınıza, kıçımda ki donu alın, ondan daha iyi ...

Don sizin, kederler benim olsun ......

Don sizin, kederler benim olsun, diye ...

Son söylediğim sözcüklerle, geceden taşan sesler, kulağımda dans ederken ...... 

Meret, yine şişede durduğu gibi durmayıp, yapıyor, yapacağını .....!

Zom olup, küfelik de, '' -  Tok kefaller gibi .... ! '' Sızıyorum, öylece, oracıkta ......

Sidik kokulu, gecenin koynuna .......!

Sidik kokulu, gecenin koynuna ........!




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ 




Immenstaad / Almanya 




06 / 06 / 2021 - Pazar 




Saat ; 23_28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...