23 Haziran 2021 Çarşamba





İPLE ....
ÇEKİYORUM .....
MARTI .....
İPLE .....

Şunun, şurasında ne kaldı ki ?
Yine ve yeniden, bir Mart daha geliyor ....
Yakıştırmaların, gırnavlar la, mırnavların,
Çoğalan miyavlamaların havada uçuşup, geceye, gündüze, olduğumuz her mekana sinmiş liğin de ...
Hele, hele de, adımızın çoktan dokuza çıkıp, sekize inmemişliğinde, MART KEDİLİ ĞİNDE
Coşkuyla çoğalan aşkın, yarattığı-yaratacağı duygu patlamalarının ......
Hayatın o anki hazla bezenen hallerinin ve anlara sığan sevişme ve haz güzelliklerinin gelip-çatmış lığın da ....
Birde, kulaklarımızın pasını silen .....
Semiha YANKI'dan insanlara, dünyaya , hayata ve hasılı ömürlere armağan o güzelim şarkısının, duygu ve arzularımızı harmanlayarak coşturup, artırmış lığın da .....
'' - Sevmek, bir ömür sürer, sevişmek bir dakika ''
Yaşanacak sarı-sıcak anların düşleriyle bezeli Martı, daha şimdiden özleyip, sabırsızlıkla bekleyerek, iple çekmişliğim de ....
Gözlerime sinen o güzelim anın hayaliyle geçiriyorum ömrü, tüketiyorum günleri, şunun-şurasında, keyfimin beyde yokluğunda .....
Tuzu kuruların, bu tarakta bezlerinin ve söyleyecek sözünün, kelam edip, laf söylemelere yüzünün olmamış lığın da ....
Kala,kala isyan etmelerin garibanlara kalmışlığında .....
Yok-yoksulluklardan muzdarip, kimi gariban insanoğlunun, başından ve ömründen pay biçerek, yakıştırıp, dillendirmişliğinde ......
Hayata ve belleklerle ömürlere kazınan şu sözün gerçekliklerde havada sallanan DEMOKLESİN KILICI olup-çıkarak, başlar üstünde, gerçeği hatırlatarak dönenmişliğin de ....
'' - Mart bacadan baktırır, kazma- kürek yaktırır......! ''
Hallerinde, garibanların ayazda titremelere kesmişliğin de ....
İtiraf etmeliyim ki ......
Şunun,şurasında keyfimin gıcır lığın da ........
Pusuda bekliyorum, Mart'ta, kısmetime düşeceği ...
Serde kedilik olunca, Mart'ta, Mart'lığını dayatınca ........
Hele birde, duygular kabarıp, azıp-coşunca, kedi yüreğim .....
Emanet etmeye gelmez bana, ne ciğeri, ne büfteği ....
Düşmüşlüğüm le, aşkla-meşkin peşine, azıp-sapmacasına aşkla, cinselliğin tavan yapmışlığın da .....
Görmez gözlerim, başkaca bir şey ....
Göz bebeklerimle, duygularımın ve hele ki de ....
Başımdan giden aklımın, beni duygularımla, uslanmayan deli gönlümle, baş-başa koymuşluğun da ...
Önümde şişe, dilimde, aşk miyavlamaları ....
Kısık, kısık bakan süzgün, sürmeli gözlerimde, coşkuyla bezeli o, delişmen sevişme anları ...
Ramak kalmışken, boşalmalara, saplanıveriyor bir sancı, daha şimdiden ....
Bu ara azı-buzu, eti-sütü, hatta elin bulamadığı, işkembe ile-pastırmayı beğenmemezliğe kurbanlıklarda burun kıvırmışlıkla .....
Kendini beğenmişliğin pervasızlığında .....
Keyfiyetten muzdariplik de, açlıktan, içi kurumuş, halsiz düşmüş ......
Çoğu kere, hadsizlik ve nankörlükle, bulup ta, bulumsayan kursağıma ...
Martı beklemek, hele de, aşkı yaşamak güzel , güzel olmaya da .......
Keyfiyetten ibaretlikle olsa da ....
Ah, birde şu << - AÇLIK BELASI .! >> Olmasa ....
Kediliğe bok sürmeden, kulağı-kuyruğu kestirmeden .....
Hele ki de, bu Mart'ta da, postu deldirmeden savuşturabilirsem, şu Martı .......
Keyfime diyecek olmaz, benden şanslısı da, bulunmaz, şu alemde, hele ki, yakın çevremde.
Hayali bile, mest etmeye, yetip de-artarken, birde düşünün o dorukta, kendinden geçmiş beni ......
Feryadı figanım, Cihanı tutmakla kalmaz, erer Arşa ...
Hele birde, ateşli bir dilber düşerse kısmet kaşığımla, bahtıma ....
Ötekisini-beriki'sini bilmem ama ...
Keyfimin gıcır lığın da, daha şimdiden o, ana susamışlığımla .....
İtirafımdır cümle aleme, dahası hemcinslerime ...
Bilesiniz ki ...
İple çekiyorum, Martı ....
İple çekiyorum, Martı ....
İPLE ....
ÇEKİYORUM .....
MARTI .....
İPLE .......!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad / Almanya

23 / 06 / 2021 - Çarşamba

Saat ; 11_00

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...