12 Haziran 2021 Cumartesi


 DÜŞ GÜZELLİĞİNDE, GERÇEĞİM KILARAK .....

BAKİLİĞİN DE, AŞK İLE, ÖMRÜME YAZDIM, SENİ ....

ÖMRÜME, YAZDIM SENİ ......



Gecemi ve uykularımı süsleyen olmalarından da öte, 

GECEME KANDİL, GÖZÜME FER, GÖNLÜME VE ÖMRÜME YOLDAŞ oluşlarıyla .....

Dahası ........

Düş, düş .....

Sensizliğim de, seni yaşatanlıklarıyla ....

En hüzünlü anlarımda, sevinçler muştulayıp, yaşama sevincimi artıran ....

Senle bezeli düşlerimin  ...

Tılsımları bozulmasın, içine sinen yürek sıcaklığı soğumasın, diye .....

Sarıp-sarmalayıp, ruhumun döşeğinde, gönlümün beşiğinde,  besleyip, büyüttüm onları, içimde .....!

Gadadan-beladan, kem gözden, bet sözden, hele ki de, buuzdan, nifakla, hasetten ırak eyleyip ....

Kurda-kuşa ,yem etmemek için, göz bebeğim kılıp, can evime, özüme bezeyip, ömrümde, ömür yapmacasına ...

Can evimin sırçadan sarayında  ....

Ömrümde, ömür yaptım, tek, tek her birini .....

Soluğumu,  soluk kıldım, onlara .....

Senden gelip, sana giden yollarıma şavklığıyla kandil kılıp ......

Tıpkı, uğruna ömürler hasredilen balaya, bebeye hasredilen aşk ile ....

Canımda, can olasın diye, can evimde, yelden-kuzdan sakınarak ..... 

Düşlüğünde bile .....

Canımdan da aziz, can bilerek .....

Lamsız, cimsiz, yalınlığında  arı-duru, çöpsüz, sapsız, hele ki de, riyasız, hilafsız ....

Sema'ma, yıldız .......... 

Arşıma, İbrişimden atlas, 

Arzıma Cemreyle süslü, bereketli toprak ....

Hasatıma, bereket, bereket nimet ......

Hasılı, ömrüme sunulan, emsalsiz ganimet kılmacasına ....

Derdime, ilaç ....

Öpüp, başıma taç, can evime Ece .....

Düş güzelliğinde, gerçeğim kılarak .... 

Bakiliğin de, aşk ile, ömrüme yazdım seni .....

Ömrüme yazdım, seni .....




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ 




Immenstaad / Almanya 




11 / 06 / 2021 - Cuma




Saat ; 23_59

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...