12 Temmuz 2021 Pazartesi


 DALIP, DALIP, GİTMELERDE .............



Dalıp, dalıp gitmelerde, getiriyorum seni  ...

Yüreğimi ısıtmakla kalmıyor, yoksunluğun tahribatını azaltarak, acıma merhem, derdime ilaç oluyorsun ....

Sensizlik de, kör kuyuya düşen köpek yavrusu gibi hissetmekten kendimi alamayarak, kuyunun yuttuğu çığlıklarımla ....

Kendimce, yaşama umudumla, sevincimi canlı tutmaya çalışıyorum ...

Karanlığın  nice umutları, hayatları yutması gerçeği evhamları mı kamçılarken, varlığından aldığım güçle, limanına sığınıp, huzur ve güven isteğimi yineleyerek ...

Var oluş kavgamın teslimiyet ve yenilgiyle noktalanmaması'na çalışarak, direnişimi sürdürme gayretimi ve niyetimi ilan ederek evrenle, hayata ...

Sanki, kolay lokma olmadığımı haykırıyorum kendimce ......

Tamda bu anda uzanan ellerinle dokunarak yüreğime, arka kalem, sığınağım olduğunu yaşatarak bana ..

Umudumun boşa olmadığını doğrulama mı kolaylaştırmakla kalmıyor, vefanın hayatı, ilişkilerle, ömürleri süsleyen güzide değerliliğini hatırlatıp .....

'' - Şerden, hayrı ....

Yenilgiden, zaferi '' Elde etmenin olasılığı da aşıp, hayata dair önemli ve kayda değer gerçekliğinde, vazgeçilmez kilometre taşı olduğunu, öğretmişliğin de ......

İnancımı tazeleyip, dirilterek, kazanma azmimi yinelememe ön ayak oluyorsun ....

Dalıp, dalıp gitmelerim de getiriyorum, seni .....

Sadece ömrümü süsleyen olup kalmayıp, beni, ben yapan gerçeğimi ve zafere olan inancımı tazeleyerek, dudaklarıma düşen yaşama sevinci şarkılarıma ortak olup, hayatın ceberrutluklarına direniş ateşimi kalıcılık da meşaleleştirmek için ...

O meşaleliğin de ömrüme ışık olup, belada, gada da ve elemlerin kör kuyusunda korkularıma yenilmemek ve hatta üstlerine gitmeye yönelik zorlu  yürüyüşümde, yoldaşım olman için ....

Zorlu yürüyüşümde, yoldaşım olman için .....

Hasılı ve dahası ....

Yalnızlığında üşüyen yüreğimle, ruhumu ısıtmanın  umudu ve dileğiyle ....

Kendimde ki seni çoğaltma adına .....

Dalıp, dalıp gitmelerim de getiriyorum, seni ..... 




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ 




Immenstaad / Almanya 




12 / 07 / 2021 - Pazartesi 




Saat ; 13_28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...