22 Şubat 2024 Perşembe

 

ÇALDILAR BENDEN, BENİ ....!

İçimde esen tutku kasırgalarında, duygu volkanları patlar ..
Bastırılmış kadınlığın ..
Kışkırtılan cinselliğim, çiçek açar ...
Çağıldar arzularım, gün ışığına çıkar dehlizlere gömdüğüm duygular ...
Zaman ırmağında yıkanırken, ömürler ..
Ağartmaz karasını, onların ..
Yaşanmışlıktan kalan katran karası izleri ..
İzlerin içime içme akıp, katman, katman yükselerek yutmuşluğunda ...
Hayatın, zamanın ve olayların ceberutça talanlarında ..
İnsan eskiliğimde hasarlar artığı, kadavram kaldı geriye ..
Dur durak bilmeden sürüklenmişliğimde ..
İçtiğim kahır meylerinde karardı kaldı ruhum ..
Yaşama sevinçlerimi çalan eller, gözlerime mil çekip ..
Benliğimi, iğdişlere yeltenerek ..
Kevgire döndürdüler bedenimi, ruhumu ve ömrümü ..
Dört yol ağzında azdırılıp, terk edilen günahsız kurbanlar ..
Karanlığa ve günaha belenen piçler gibi ..
Hakir görüp, horlamalar da bendeki beni çar-cur ettiler ..
Bugün içim hala kan ağlıyorsa ..
Duvarları yerle yeksan, virane han yıkıntısı gibiysem ..
Tozum dumanıma, ateşim külüme karışmışlıkta ..
Çürüyorsam, için, için ..
Katran karası acılarda ..
Sabık suçluların derin izleri beliriyorsa .....
Tenimde, bedenimde, ruhumda
Ve, her ne hikmet yada anlaşılmaz sebep ...
Karanlığa gömülen, gün yüzüne hasretlikte küflenen gerçekse ...
Onlar serbestken, ben elemlere tutuklusuysam hala ve hala ..
İnadına, hayatın acısını terk edilişlerin reva lığında ...
Ne yaparsam, yapayım, kıramıyorsam ....
Dünkü acılarımın ve ilelebet kahroluşlara esaretimin sebebi ..
Paslı prangaları' mı, gözle görülmeseler de beni ezen, kahreden ağırlıkları !
Çekip, çıkartamıyorsam ben, beni ....
Karanlıkların ve elemlerin kör kuyularından ..
Sebebim de, müsebbipleri de bellidir, aslında ..
O kimlikleri ayan-beyan belli, sürüngen kimliksizler ..
Beni, katlime fermanlıklarda ..
Acımasızlıklar da katlettiler ...!
Çaldılar, hayatımı,
Çaldılar, içimdeki gülümseyen o, masum bebeyi ...
Çaldılar, benden, beni ...!
Çaldılar, benden, beni ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

17 / 02 / 2017

Saat; 03_03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...