9 Şubat 2024 Cuma

 





SENİ, ANLATIYORUM YILDIZLARA..

Güller öksüz şimdi ;
Yaz gecelerinin tadı, gül güzelliklerinin albenisi ..
Rüya gibi dediğimiz ve hiç bitmesin istediğimiz, gecelerin büyüsü yitti ..
Çatladı ,çatlayalı yüreğimin sırı ..
Ve, dönüşsüz gidişinle ..
İçin, için kanayan yüreğimden elemler ve acılar sızıyor. geceye ..
Sen, oyun bozanlık ettin ..
Binip ölümün o beyaz atına, alıp ta başını gittin ..
O gün, bugündür..
Geceler hüzünle dolu, güller yetim,
Kokunun ve beden sıcaklığının sindiği o bank üşüyor için,için..
Adeta, iliklerine dek ayazlara kesmecesine..
Benim halim mi ?
Sorma beni, hali pürmelalimi ...
Ben, ölülere kat, kat ağla hallerinde divaneliklerdeyim ....!
Ne, iki yakam bir araya geliyor ..
Nede, kurnası tutuyor gözlerimin ..
Elimde kalan bir tutam saçın, ve fotoğrafınla ..
Dolaşıp duruyorum ..
Nerdeliğimi bilmeksizin...
Revamıydı bu, diye zırıltılı ağıtlara boğularak ..
Hıçkırıkların boğazıma düğümlenmişliğinde
Sensizliğin girdaplarında ..
Ölüp,ölüp dirilerek ....
Kan ağlayan yüreğimin taşıp ,dilimin söylemişliğinde
Her gece, seni anlatmaya duruyorum, yıldızlara ...!
Her gece, seni anlatmaya duruyorum, yıldızlara ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

23/09/2016

Saat:05_23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...