9 Şubat 2024 Cuma

 

ÇEKTİĞİM, ONDANDIR .....!

Yaradan'ın katibi, yazmayı bilmemiş ...
Kırılsın kalemi .....
Çektiğim, ondandır ...
ÇEKTİĞİM, ONDANDIR .....
Yüklemiş sırtıma, kahrı, çileyi .
Aramadan bulmuş, hep bahaneyi ....
Çorap edip örmüş başıma belayı ....
O kararttı bana hayatı, zindan etti dünyayı ...
Bir gün olsun güldürmedi yüzümü, şu fani ömrümde ....
Ayazlarda dondurdu, gonca gülken soldurdu ....
Göynütdü gönlümü, tüketti özümü, paraladı yüreğimi ....
Hasret koydu mutluluğa ....
Kul etti beni, kula .....
KUL ETTİ, BENİ KULA ....
Yaradan'ın katibi, yazmayı bilmemiş ...
Kırılsın kalemi .....
Çektiğim, ondandır ...
ÇEKTİĞİM, ONDANDIR .....
Sorup-sorgulayınca ben, gelmeyince işine ....
Yaptı, yapacağını ....
Attı suçu felek ile kaderin sırtına, düşman etti beni, bana ...
Ödetti hatasının diyetini, çektirdi azabını .
Ceremeyi, cürmü, sardı sırtıma ......
Yaradan'ın katibi, yazmayı bilmemiş ...
Kırılsın kalemi .....
Çektiğim, ondandır ...
ÇEKTİĞİM, ONDANDIR ...
ÇEKTİĞİM, ONDANDIR .....!

Mulla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad / Almanya

30 / 01 / 2024 - Salı

Saat ; 12_40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...