9 Şubat 2024 Cuma

 




BOĞULMAK ,BANA KALDI...

Kapı her çalındığında ....
Temmuz güneşinde eriyen kar kesiliyorum ..
Yoklara çoğalan seslerde elemlerde ılgıt,ılgıt eriyor..
Un-ufak oluyorum ..
Sığınaksızlığın naçarlığında, halimin üryanlığında..
Diyorum ki kendi, kendime
İsyan dolu fısıltılarla ..
Ya, al canımı ..
Ya , ver onu
Beri,et yolunu ..
Dileklerimi sıralasam kapı,kapı değil tekke sunağı olur da çıkardı, inan ..
Yine, kapı çaldı ..
Ve ......
Yine ......
Ilgıt,ılgıt erimelerde kahroluşun azabında boğulmak, bana kaldı ....!
Boğulmak, bana kaldı ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen/ Almanya

22/09/2016

Saat:21_32

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...