23 Kasım 2017 Perşembe


KENDİME MEKTUPLAR YOLLAMIŞLIĞIMDA ...,

Bu gün yine ve yeni bir doğum günüm ..
Yani, bu demek oluyor ki...
Kendime yolladığım son mektubun elime ulaşmışlığında, okuma ..
Yeni bir mektubu, yazma günüm ..
Bu geleneği başlatalı bir yarım asır oldu, şu geçen ömür ve hayat hengamesinde ..
Koskoca altmış beş yıla ..
Nice sevinçler, elemler doğumlar, ölümler sıkıştırdı, hayat ..
En acı günü de, en mutlu ve coşkulu hali de muştulamakla kalmadı, yaşattı bana ..
Son mektubumda seslenirken ben, bana ..
Demişim ki o, halet-i ruhiyeyle ...
'' -Dünümden kopma sürecimin hızlanmışlığında ...
İçinde savrulduğum belirsizlikler ve muammalar kasırgasında ...
Yarının, hangi adımı getirip, hangi mucizeyi yada elemi getireceğini bilmemişliğimde ....
Daha bir hızlanarak sürüyor, savruluşlarım ..! ''
İşte bu duygularla kendimle yüz yüzeliğimde baktığımda, geride kalan altmış dört uzun yıla ..
Avuçlarımda kala kala ..
Mor kabuslar ve lila hüzünlerle ..
Kırık-dökük, turkuaz sevinç kırıntıları kaldı ..
Kendime mektupların, bu sonuncusunda ....
Dünümden, yarına armağanlığında, bunları da koydum zarfa ..
Yolladım benden, bana, pulsuz mektupluğunda ...
Pulsuz mektupluğunda ...
Altmış beş yılın ve zamanın bana armağanlığında ..
Bir yıl dönümümde daha ..
Göz yaşlarımın mektup kağıdını, yağmur misali ıslatmışlığında ..
Doğum günümde benim bana verdiğim armağanlığında ..
Benim, bana verdiğim armağanlığında ..
Duygularım sel olur akar, erguvan renklere bezenmişliklerde ...
Kendime mektuplar, yollamışlığımda ...!
Kendime mektuplar, yollamışlığımda ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Immenstaad / Almanya

23 / 11 / 2017 / 2017

Saat ; 12_28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...