22 Kasım 2017 Çarşamba

YİTEN SU GİBİ ...,

Kendimi, görünmez bir ateşle yanan kumların içine akıp dağılan ..
Daha bağrına düşer, düşmez buharlaşan, su gibi hissediyorum ..
Bazı anların, yaşanan devinim ve erişilen hallerin tarifsizliği gibi, durumum ..
Değil ki sen ...
Ben, beni  savruluşlarımı,yaşadıklarımı,içimden geçenleri ..
Daha da önemlisi ..
Tükenişi mi, yitişimi, eksilişimi anlatamam ..
Tıpkı, dudaklara yapışıp kalan ..
Hiç tamamlanamayan, bir daha söylenemeyen, bir şarkı gibiyim ..
Ne, düşüyorum hayatın ve aşkın içine ..
Nede, buharlaşıp uçuyorum, su damlalığımda gök yüzüne ..
Yağmur olup, yeniden, arza dönebileceğimin belirsizliğinde ..!
Keşmekeşlerde ve keşkelerde sürülüp-savrulan gazellere işleyen, çiğ taneleri ....
Yada, çürümeye yüz tutan, ufacık su birikintileri gibiyim ..
Ufkum, sislerin kaplamışlığında, bilinmezlik ve belirsizlik ..
Halim, tam bir muamma ..
Dünümse, kırık-döküklükler ve çizgilerle dolu, eski bir defter gibi ..
Tam ortasındayım, kaosun .
Ne bir eksik, ne bir fazla hallerde ..
Dönenip durmalardayım, dönenip durmalarda ..
Kum içine işleyip, yiten su gibi ..
Yiten su gibi ..



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ  

Immenstaad / Almanya 

22 / 11 / 2017

Saat; 00_27

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...