3 Kasım 2021 Çarşamba


 GÖNÜL SAZIM, HÜZZAM ÇALAR ........!

Düşer dilime, hazin, hazin türküler .....
'' - Dağ başında, yanar çıra, dertlerim depreşir sıra, sıra .... ! ''
Yüreğim parelenir, çoğalır sızıları, Türkü, türkü, taşar hicranım, dillenir isyanım .....
Sanki, bu yetmezmiş gibi ..........
Efkar, eşkıya kesilip, çöker başıma .....
Hallerimin böyleliğin de, hayattan, hüzün düşer, hep payıma ....
Ruhum, Şakayık kesilmelere kalksa da, ne neşesi para eder kuşluğun da, nede kokusuyla, albenisi, çiçekliğinde .....
Palazlanmadan kırılır kanadım, açmadan solar-kurur, dökülür çiçeğim ......
Feleğin sillesiyle, talihin körlüğünde neye sarılıp, nere baksam ....
Ufkumu saran bulutların karadan da, karalığında , duman çöker gözlerimle, ruhuma ....
DUMAN ÇÖKER, GÖZLERİMLE, RUHUMA ......!
Gam yükümün katar, katar olup, katlandıkça, katlanmış'lığın da .....
DERTLERİN KERVANCI BAŞILIĞI, HEP BANA KALDIKÇA
Ele neşe-mutluluk bana elem yağar .....
Ağdıkça üstüme, üstüme hicranın sisi-pusu, dumanı ....
Uykusuz, kan-revan gözlerimden, sicim gibi yaşlar akar ......
Yüreğim, neşeyi, keyfi unutup, hüzünlere hüzünlere dalar .....
'' - Kim kaybetmiş ki mutluluğu, ben bulayım '' Hallerimin Deli-divaneliğinde ,gönül sazım, hüzzam çalar ......
GÖNÜL SAZIM, HÜZZAM ÇALAR ........!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
03 / 11 / 2021 - Çarşamba
Saat ; 19_38

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...