18 Kasım 2021 Perşembe

TAŞ MERDİVENLER...

Merdivenler içti yüreğimin yangınlarını ..
Ateşler kusan bedenimin, hararetini ..
Zamansız ve apansız ayrılığın böylesine yakıcılığını ..
Yaşayarak öğrenmesem, inanmazdım asla...
İnme indi adeta, yüreğime,
Viraneliğimde kasırgalar esip, depremler oluyor bedenimde, ruhumda ..
Kayıyor taş merdivenler ayağımın altından, adeta ..
Beterinde, beteri var halleri bu olsa gerek ..
Üstüme, üstüme devrilip ...
Yıkıntıların altında, kala kaldım ..
Herkes bir beden görse de, dışarıdan bakınca ..
Gözleri aldatan halime bakıp, kanmayın ..
Ben, burçları yıkılmış hisar eskiliğim ile ...
Bir et külçesi, bir kemik torbasından ibaret, biçareyim şu anda ..
Beni anlasa anlasa, şu merdivenler anlar ..
Yıllardır, böylesi hallere aşinalığıyla ...!
Böylesi hallere aşinalığıyla ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

25/10/2016

Saat:19_40

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...