8 Aralık 2021 Çarşamba


 

AYNADA YİTİRDİM, SENİ ......

 

 

Yanıtsız sorular girdabında yutuluyor'um,  arttıkça,artıyor, bunalım katsayım, halen düşündükçe o, anı .....

Yitiğim seni ve ardı sıra, ebedi eksik, hatta .....

Alenen, her yönüyle yıkık-dökük, insan eskisi, virane ruh coğrafyası, beni ......

Art, arda aynada yitirmişliğimde ....

AYNADA YİTİRMİŞLİĞİMDE ........!

İşin içinden ve aynanın derinliğinden  SENİ, ardın sıra, uğruna yiten kendimi, çekip, çıkamamışlığımda ...

Gel de şimdi, de bana, de, nasıl yutulma yayım, yit'meyeyim ?

Bela-gada ve hengameler odağı kesildim .....

İçine, içine çekilmişliğim de kaosun, bilinmezliğin, çıktım ben, benlikten ....

Ne çekiyorsam, KENDİMDE DEĞİLLİKTEN, çekiyorum .........

Olan oldu, bak sonunda, bunu da yaşadım .............

Başardım, seni aynada yitirmeyi, buda geldi başıma .....

Bir seni aynada yitirmem eksik, kusur kalmıştı, yaşamadığım .... ....

Bir bu kusurdu, bu kusuru da hallettik .....

Sen sağ, ben selamet, erdik, ereceğimize, çıktık kerevete, gire koyduk Zembile, bulduk papazı ....!

Nasıl yutulmam girdaplarda, nasıl çekmem ?

İlletim olup-çıkan bu sakarlığımla, çekip çıkaramamışlığımda, aynadan, seni ....

Aynadan, seni .....

Çünkü .....

Durduk yerde, anlaşılmaz bir oldu bitti de ........

Aynada yitirdim, seni .....

AYNADA YİTİRDİM, SENİ ........!

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

08 / 12 / 2021 - Çarşamba

 

 

 

Saat ; 16_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...