25 Aralık 2021 Cumartesi

KIRDI KİRİŞİ..

Pazarlık'taydım, şeytanımla ..
''_Mutluluk ver, istediğini al'', dedim.
Surat döktü,kararıp geçti-beti-benzi ..
Ne oldu dedim ?
Yapamayacağım tek isteği söyledin,dedi
Niye dedim.
Ben versem mutluluğu, sana..
İnsanım diyenler çalarlar onu senden, kaşla-göz arasında, dedi .
Düşündüm ..
Sen, bizden daha namuslu'sun, dedim.
İnsandır insanın kurdu .
Siz, çalansınız bir birinizin mutluluğunu. dedi
Ve,ekledi
İnsan türeyeli,bize iş'mi kaldı .
Her insanla, doğuyor içinde şeytanı dedi
İnsan varken,şeytana ne lüzum,dedim .
Tebessüm etti,kırdı kirişi ..
Tebessüm etti,kırdı kirişi ..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen /Almanya
09/06/2016
saat:19_41
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...